Există mai multe motive pentru care întreținerea preventivă este importantă. Aceasta permite identificarea rapidă a erorilor, astfel încât să poată fi rezolvate înainte de a deveni probleme majore. De asemenea, ajută la prevenirea deteriorării pe termen lung a echipamentelor care ar putea să nu prezinte semne imediate de uzură. Acțiunile preventive sunt un proces de a evita reparațiile costisitoare care pot apărea în viitor și care, ar fi putut fi prevenite prin monitorizare regulată.
Având în vedere acest lucru, MentDrive oferă un nou modul CRM (Customer Relationship Management), conceput special atât pentru Administrația Publică, cât și pentru alte organizații private.
Acest modul include un portal online de reclamații care permite utilizatorilor să raporteze aspecte legate de serviciile autorităților publice. Pentru că exită deja portale similare, am venit și cu soluția de a ne integra cu acestea, astfel încât să puteți utiliza MentDrive ca software de back-office.
Vei putea gestiona mai eficient calitatea serviciilor utilizând MentDrive, ceea ce va permite să petreci mai mult timp rezolvând probleme, în loc să redactezi manual răspunsurile la sesizări.
Utilizarea dispozitivelor mobile, a internetului și a rețelelor sociale a devenit o realitate în ultimii ani. Sectorul public adoptă din ce în ce mai mult noile tehnologii pentru a-și îmbunătăți serviciile și calitatea vieții cetățenilor. Aceasta înseamnă că o organizație trebuie să poată furniza servicii online, prin e-mail, conexiuni la distanță etc.
Sesizările sunt una dintre cele mai importante modalități de a te menține conectat cu oamenii și de a comunica constant cu aceștia. Acesta este motivul principal pentru care există un nou modul dedicat sesizărilor și reclamațiilor. Răspunsul rapid este foarte important pentru a menține o legătură strânsă cu oamenii tăi și pentru a arăta responsabilitate și interes față de aceștia.
Modul în care le gestionezi va defini calitatea administrației publice și poate afecta modul în care cetățenii vă văd ca organizație. MentDrive oferă un instrument cuprinzător pentru gestionarea fluxului de informații dintre administrația publică și cetățeni. Vine cu un portal customizabil și ușor de utilizat pentru depunerea reclamațiilor. Este însoțit de o platformă CRM (Customer relation management) pentru a gestiona problemele raportate.
Este necesar ca cetățenii să poată face cu ușurință sesizări cu privire la serviciile publice oferite de autoritățile locale. Utilizatorul introduce toate informațiile necesare prin simpla scanare a unui cod QR. Procedând astfel, veți avea toate datele de care aveți nevoie, inclusiv poziția GPS, o descriere și imagini, pentru a identifica mult mai rapid problema raportată. De asemenea, poți utiliza aceste informații pentru a determina care sunt problemele comunității și unde poți aduce îmbunărățiri în procesele interne.
Cu MentDrive, pornind de la o sesizare a cetățenilor, poți opera o acțiune corectivă, iar adunând toate datele obținute îți va permite să optimizezi procesul de întreținere preventivă. În acest mod facilitezi urmărirea tuturor datelor pentru administratori, astfel încât să știe ce trebuie făcut, cine, când și cum trebuie să o facă. Veți ști ce a mers prost, cât de des se întâmplă și cum să îl previ.
Dacă cineva vă contactează cu privire la o problemă din comunitatea sa, o puteți atribui uneia sau mai multor echipe în funcție de seturile de abilități sau de alți factori (cum ar fi echipa cea mai apropiată). Veți vedea cât timp îi ia fiecărui membru al echipei pentru a-și îndeplini sarcinile, iar dacă apar probleme pe parcurs, veți fi anunțat imediat prin notificări mobile. Când întregul proces este finalizat, modulul trimite automat e-mailuri celor care au raportat reclamațiile.
MentDrive îți va permite să gestionezi cu mai mult succes calitatea serviciilor, salvând timp prețios care poate fi investit în rezolvarea și prevenirea problemelor, în loc să răspunzi manual la acestea.
Kommentare