top of page

Folosește telefonul: 7 motive pentru a alege o aplicatie mobila pentru a gestiona mentenanta

Afla cum poti imbunatati procesul de mentenanta a utilajelor prin intermediul unui software de mentenanta care vine cu aplicatie mobila. Astăzi toată lumea este pe fugă. Pentru a ține pasul, companiile caută constant modalități de a crește eficiența și productivitatea. Pentru a face asta, ne putem folosi de o unealtă ce se află în buzunarul oricui: telefonul mobil. Aplicațiile mobile sunt un lucru esențial pentru orice tip de afacere, iar industria de mentenanță nu face excepție. Cu o aplicație mobilă, companiile pot optimiza procesele de mentenanță, pot crește productivitatea și reduce timpul de în careutilajele nu funcționează.



aplicatie mobila de mentenanta MentDrive

Astăzi, vom explora beneficiile unei aplicații mobile dedicată mentenanței și cum ne poate fi de ajutor.


Îmbunătățirea eficienței

Cu o aplicație mobilă de gestionare a mentenanței, echipa de mentenanță poate identifica ușor echipamentele în teren și activitățile pe care le are de făcut prin simpla scanare a codurilor QR. Acest lucru permite echipei să acceseze în câteva secunde informații importante despre echipamente, cum ar fi istoricul de mentenanță și sarcinile viitoare de mentenanță. Ce poate fi mai rapid și eficient?


Creșterea productivității

Puteți crește productivitatea prin utilizarea unei aplicații mobile pentru a reduce timpul necesar finalizarii activităților de mentenanță. Pentru a menține echipamentele în cea mai bună formă, echipa dumneavoastră poate efectua sarcini de întreținere ușor și rapid. De asemenea acest lucru reducere timpului de stop operațional pentru utilaje.


Monitorizare în timp real a locației

O aplicație mobilă ne permite să monitorizăm locația echipei în timp real. Acest lucru ajută să ne asigurăm că ajunge la locul de intervenție în timp util. Cu monitorizarea locației în timp real, puteți vedea, de asemenea, progresul echipei pentru a face ajustări la program, după cum este necesar.


Crearea de tickete

Cu o aplicație mobilă, clienții pot crea tickete din câțiva pași: scanează codul QR, descriu problema și fac o poză. Atât de simplu! Acest lucru asigură faptul că nicio solicitare de mentenanță nu rămâne fără răspuns și toate problemele sunt rezolvate în timp util. De asemenea, poți prioritiza solicitările în funcție de urgență sau importanță, asigurându-vă că echipa dumneavoastră lucrează întotdeauna la cele mai importante sarcini mai întâi.


Acces la Istoricul Echipamentului

Poți accesa cu ușurință istoricul echipamentului și vizualiza jurnalele de mentenanță. Acest lucru vă ajută la urmărirea performanței echipamentului și la identificarea eventualelor probleme, înainte să devină critice. De asemenea, se pot analiza tendințele unui echipament pentru a lua decizii bazate pe date concrete spre a îmbunătăți operațiunile de mentenanță.


Acces la Manuale Tehnice

O aplicație mobilă va permite să accesăm manuale tehnice și alte documente importante pentru echipament. Acest lucru asigură faptul că echipa are informațiile necesare pentru a opera corespunzător. Echipa tehnică va rezolva probleme rapid și va efectua sarcini de mentenanță cu încredere.


Notificări Push-Up

O aplicație mobilă poate trimite notificări push-up către echipa de mentenanță, amintindu-le de sarcinile importante și termenele de mentenanță. Acest lucru asigură faptul că echipa va rămâne la curent cu ce este de făcut.


A aplicație mobilă de gestiune a mentenanței poate ajuta compania să optimizeze operațiunile de întreținere, să crească eficiența și productivitatea și să optimizeze performanța echipamentului. Prin furnizarea de informații în timp real, manuale tehnice și notificări push, putem asigura că echipamentul este mereu în condiții optime pentru a minimiza timpul de stop operațional.

Deci, dacă cauți modalități de îmbunătățire a operațiunilor de mentenanță, ia în considerare implementarea unui software de mentenanță care vine la pachet cu o aplicație mobilă.


33 afișări
bottom of page